петък, 28 май 2010 г.

Нежно...

Специално за красивото предизвикателство, отправено от Ем тази седмица за Двете елши, които гостуват на Картичкофуриите, направих тази картичка:



Толкова ми хареса как стават тези пеперуди с Copic маркерите и нежните клинки за фон, че реших да пробвам и другата пеперуда от комплекта, но този път в кафяво.



Рядко, ама много рядко ми се случва да ми хареса моя картичка истински много - тези и двете се влюбих в тях! Толкова много ми подхождат на стила и така както си го представям в момента!
Дано и на вас ви харесат!

9 коментара:

Ivolina каза...

Много красиви и елегантни. Страхотни пеперуди.

Ralitsa Tsolova каза...

Рали, много са нежни, стилни и изчистени картичките. Пеперудките са като истински и както казваш ти влюбих се в тях. Имаш страхотен стил, приеми моите адмирации и наградки в моя блог :)))

Addii каза...

страхотни са,пеперудите всеки момент ще литнат

Irena каза...

Рали, картичките ти са възхитително прекрасни, много ми харесват и двете, много са красиви и нежни :)

Creative каза...

Рали, изключително красиви и нежни са и двете цветови комбинации картички! А за пеперудите ми трябваха няколко минути съзерцание, за да ми стане ясно кое как и откъде. :) Прелестни са!

Chiges каза...

Много са красиви, Рали :). Изключително много ми харесват и пеперудите, и фона, и цялостната картина- страхотни са!

Unknown каза...

Изключително са красиви и самите картички и пеперудите по тях!

Диана Пенчева каза...

Много нежни и стилни!

BEARKIS каза...

Моите адмирации за тази серия!Любима тема и за мен е ,бих помолила за подробна ориентация към материалите;аз правя всичко с подръчни такива.Още веднъж,поздрави!