петък, 17 юни 2011 г.

Сълзите на безсмъртните

Наистина се запалих невероятно по правенето на готически бижута. Дойдоха ми и разни метални елементи, които чаках с нетърпение, както и дългоочакваните висулки на SWAROVSKI ELEMENTS и вчера седнах да шия и се появи първият ми Choker. Името идва от това, че колието реално седи около врата, макар, че в този случай идеята му е да прегръща, а не да души:) Камъчетата са цвят Сиам, както и висулките и този цвят според мен е много подходящ точно за такова колие. Затова и го нарекох Сълзите на безсмъртните (Tears of the immortal). Доста работа беше по пришиването на всяко от 23-те камъчета, но определено си заслужаваше. Може да не звучи много скромно, но наистина ми хареса как се получи.

Ето го и него. Надявам се и на вас да ви хареса.





4 коментара:

Маги каза...

Рали, уникални бижута си направила!Гривната от предния ти пост е много красива, а колието ми скри шапката. Прекрасно е!

Addii каза...

Уау!Чудесно е !

Nelly каза...

Рали, и това както и всичко останало ти се отдава...Супер е!

Green-Eyed Girl каза...

Много оригинално! Доста усилия и време е отнело колието ти, Рали, но си е струвало. Определено!